Selasa, 31 Mei 2016

PERCUTIAN SINGKAT DI BANDUNG PART 2

Hari ni masuk hari ke-3.  Pagi2 si Rahmat dh sampai.  Perjalanan pagi ni jauh sikit dari Pekan Bandung.  Lokasi pertama kami ialah Grafika Cikole.  Bayaran masuk 35k untuk 2 org..Tiket masuk ni utk redeem makanan kt dlm.. Kami ber6 dptlh redeem 3 makanan beserta air.  Kami ambil pisang keju & tauhu pedas.  Air teh o.  Sedap sgt pisang & tauhu tu..portion pun byk... Kt sini sebenarnya kawasan camping.  Banyak aktiviti boleh buat kat sini.  Kawasan kaki bukit..sejuk je..

Yg kanan sekali tu lh supir kami..Rahmat



Cantik kan view kt sini..

Dah puas berposing kt sini..kami ke Floating Market pulak..




Kat sini pun tak lama..lepas tu kami ke Farmhouse.  Masuk 20k je. Jangan buang tiket..sebab boleh tukar dgn susu segar...atau sosej..Layan gambar je lah..hehe..







Rumah Hobbit..beratur nk amik gambar..tak dpt nk amik full
Dah puas bergambar kami bertolak balik hotel utk solat..Kemudian kami ke Pasar Baru balik.  Kat sini pun sekejap je..dptlh beli T-shirt Bandung..Kami makan di Ayam Penyet Surabaya ptg tu.  Pedas giler lh sambal dia..betul2 kaw..sedap tp pedas...Ni menunya..tak byk menu pun..siap ada delivery lg..


Lps mkn p Kartika Sari cari brownies..lepas tu p Rumah Mode utk sesi habiskan rupiah..hehe..Beli baju utk anak buah kat sini.  Tak ambil gambar pun kt Rumah Mode ni.  Sampai2 je dh gelap.. Org ramai kat sini.  Harga byk yg mahal dr murah..dh diskaun lebih kurang harga kt Jusco je.

Balik hotel...sesi mengemas beg..tdo lewat sikit mlm ni.  Esoknya kol 4 lebih dh kena bangun.  Flight kol 8.20 pg.  Rasa tak puas sgt...kejap je dh blk..In Sha Allah ada rezeki, nk p lg..tggu Air Asia buat promo lg....




Tamat cerita Bandung..